Умови гарантійного обслуговування та повернення товару в інтернет-магазині Steam Machine

Весь асортимент інтернет-магазину Steam Machine є 100% оригінальним та його якість гарантується виробниками. На весь товар, придбаний у нашому вейп-шопі, надається гарантія від виробника. Право на гарантійне обслуговування має лише безпосередній покупець товару з документами про покупку.

Повернення бракованого товару за гарантією

Зворотна доставка товару у разі браку здійснюється за рахунок покупця службою доставки Нова пошта або товар повертається покупцем у той офлайн магазин, де було здійснено покупку. При підтвердженні заводського браку може бути здійснено ремонт пристрою. У разі неможливості ремонту товар може бути замінений на аналогічний пристрій чи покупцю повертається вартість товару. Пристрій за гарантією має бути повернений покупцем з оригінальним товарним чеком, у повній комплектації та заводській упаковці. На пристрої та його комплектуючих повинні бути відсутні сліди втручання, будь-які пошкодження, програмне забезпечення не змінено, гарантійні пломби збережені.

Гарантійний термін повернення товару з браком – 14 днів із моменту купівлі. Діагностика стану пристрою на відповідність гарантійним умовам проводитиметься протягом 5 робочих днів. Гарантійне обслуговування включає безкоштовний для покупця ремонт товару в сертифікованих сервісних центрах у строки до 14 днів. 

Гарантії підлягають:

Боксмоді та баки – мають гарантійний термін 1 місяць.
Pod-системи (поди) – гарантійний термін 14 днів.

Гарантії НЕ підлягають: 

Поверненню за гарантією та обміну не підлягають витратні матеріали та такі пристрої:

  • картриджі,
  • випарники,
  • спіралі, вата, RBA-бази,
  • атомайзери,
  • одноразові електронні сигарети,
  • рідини для електронних сигарет,
  • пристрої з порушеною цілісністю або механічними пошкодженнями (вм'ятинами, подряпинами, сколами, тріщинами, потертостями),
  • пристрої, залиті рідиною,
  • пристрої з програмним забезпеченням, відмінним від заводського,
  • розряджені акумулятори,
  • товари без заводського пакування, товарного чека, у неповній комплектації,
  • з порушеними гарантійними пломбами, ярликами та маркуванням, зі слідами втручання у конструкцію пристрою. 

Гарантійні зобов'язання не поширюються на:

  • природне зношування пристрою,
  • випадкові пошкодження у процесі використання,
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого використання,
  • пошкодження внаслідок стихійних лих,
  • пошкодження внаслідок перепадів напруги в електромережі або неправильного підключення до електромережі,
  • пошкодження, що виникли внаслідок використання пристрою не за призначенням.

Обмін товару, що не був у використанні

Повернення та обмін товару належної якості в інтернет-магазині Steam Machine здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

Обміну підлягають лише нові товари, які не були у використанні. Необхідні умови обміну товарів належної якості: наявність чека про купівлю, повний комплект у цілій заводській упаковці, на товарі та комплектуючих відсутні сліди використання, відкриття, товар та упаковка без пошкоджень, всі захисні плівки та гарантійні пломби збережені, програмне забезпечення не змінено. Товари індивідуального використання, витратні матеріали повинні бути в непошкодженній заводській упаковці без слідів відкриття.

Доставка товару для обміну здійснюється за рахунок покупця службою доставки Нова пошта або покупцем самостійно до магазину, в якому було здійснено покупку. Термін обміну товару, який не був у використанні, – 14 днів із моменту купівлі.

Картриджі, випарники та одноразові електронні сигарети поверненню та обміну не підлягають.

Як оформити звернення

Для обміну товару належної якості або повернення товару з браком за гарантією, зв'яжіться з нами за тел. 093-177-5646, або у месенджерах Telegram / Viber.